Knjige tega poletja



Poleti imamo ponavadi več časa ali pa si ga vzamemo tudi za branje knjig. Meni je letos poleti končno uspelo prebrati malo več knjig in svoje najljubše bom predstavila tukaj.




1. Alice Clayton: Seksi sosed
Sama preberem ogromno preprostih ljubezenskih ljubezenskih romanov, da se sprostim in odplavam v drugi svet. Vendar pa niso vse knjige enako zanimive in se lahko tudi vlečejo in so dolgočasne. Letošnja najboljša trivialna ljubezenska knjiga, ki sem jo prebrala sigurno Seksi sosed. Knjiga ima nekaj zapletov in je napisana na način, da bralca pritegne, čeprav konec poznamo že na začetku.

2. James Bowen: Potepuški maček Bob in Bobov svet.
Vsi, ki me poznajo vedo, da obožujem mačke. Zato je bila zgodba o mačku logična izbira za poletno branje. V knjigi ne izvemo le dogodivščin, ki se dogajajo mačku Bobu, pač izvemo tudi zgodbo o njegovem lastniku, bivšem odvisniku, ki se s pomočjo mačka dokončno očisti. V knjigi je lepo opisano razmerje med lastnikom in mačkom.

3. John Green: Krive so zvezde
Čeprav sem prebrala vse tri njegove knjige, ki so prevedene v slovenščino, mi je knjiga Krive so zvezde najbolj všeč. Njegove knjige so mi všeč, ker niso tipične, ampak vsebujejo tako vesele, kot žalostne trenutke, ki jih pisatelj združi v čudovito celoto. Njegovih knjig zagotovo ne moreš spustiti z rok.

4. Liane Moriarty: Moževa skrivnost
Ko se naveličam vseh lahkih, predvidljivih romanov, obrnem in grem brati nepredvidljive. In Moževa skrivnost je zagotovo eden od njih. Čeprav ima knjiga dobro zasnovano rdečo nit, pa se mi je zdela malo dolgočasna. Verjetno k temu pripomore tudi to, da govori o ljudeh srednjih let in ne meni bližje generacije. 





Ančy ;)

Ni komentarjev