Slediti sanjam: Pisanje

Če nisem mogoče najbolj spretna pri risanju in slikanju, sem pa zagotovo bolj spretna z besedami. Od kar sem kot mala deklica prebrala svojo prvo pravo knjigo Nekoga moraš imeti rad, so me knjige in branje zasvojili. Poleg branja, pa mi je v srce sedlo tudi pisanje. Pod taktirko moje domišljije je v najstniških letih nastalo kar nekaj zgodbic in pesmi, v večini seveda namenjene najstniški ljubezni.

Blog sem se sicer spravila pisati že nekajkrat pa sem vedno hitro obupala, letos pri 21-tih, pa sem si končno postavila svoj prvi pravi blog, kjer s tabo delim svoj pogled na svet in svoje življenje.
No moji začetki z blogom so se začeli na spletni strani Smrklja.si, kjer sem občasno napisala kakšen blog ,ampak še raje pa sem jih prebirala. In moram reči, da so nekatere punce tam pisale čudovite bloge, ki jih sedaj pričakujem tudi na novi strani – najstnica.si.

No če mi blogi niso šli, pa sem ob branju revije Smrklja  v 2. letniku srednje šole odkrila, da išče nove novinarje in da daje priložnost mladim, ki hočejo pisati. In tako sem se odločila in napisal tistih nekaj člankov, ki sem jih nato skrbno prebirala in odpravljala pravopisne napake in iskala sliko za naslovnico, revije, ki smo jo morali takrat narediti. In potem sem prijavo poslala in seveda nanjo tudi pozabila, ko me je presenetil klic takrat pomočnice urednice Katarine Štular, ki me je povabila na razgovor. Sem bila živčna? O pa kako. Pa vendar je šlo vse super in tako sem postala novinarka revije Smrklja in sedaj revije TOP, kjer pišem članke za najstnice in jim svetujem kako se znajti v teh letih življenja. Še vedno pa svojo domišljijo uporabim, ko moram napisati zgodbo za fotostrip. Kljub temu, da se staram mi je to delo v užitek, saj se vedno znova tudi jaz kaj novega naučim.
Vendar kljub temu da uživam v pisanju se vedno pojavlja en problem, ki se mu reče pravopis oz. bolj natančno postavljanje vejic. Tako da verjetno bo včasih kaka preveč in včasih kakšna premalo. (Upam, da tega ne bo prebrala moja profesorica slovenščine ).




Fotostrip iz revije Smrklja

Ančy ;)

Ni komentarjev