Slediti sanjam:Kako sem postala make-up artistka (1. del): Carpus makeup center

Torej blog o moje šolanju bi moral obsegati en blog, ampak je kar naenkrat prišlo malo preveč teksta, tako da sem ga razdelila na dva dela in je sedaj pred tabo prvi del bloga o mojem šolanju.

Moja pot do make-up artistke se je začela decembra, ko sem začela iskati poletni urnik faksa in ugotavljala in spraševala če je kaj obvezno ali se da kaj preskočiti in to ugotavljanje se je prevesilo v konec februarja, ko sem se končno odločila, da bom pač izpustila nekaj predavanj in se vpisala v šolo.

In my kit
Nekaj časa pred začetkom šolanja sem se udeležila internetnega seminarja, ki ga je vodil Kevin James Bennet, make-up artist, ki deluje že več kot 20 let in na Facebooku vodi skupino In my kit, kjer si make-up artisti iz celotnega sveta izmenjujejo mnenja o različnih tehnikah in kozmetičnih izdelkih. Seminar je trajal tri ure in bil vreden svojega denarja, saj sem od njega odnesla ogromno in predvsem izvedela, katere izdelke je potrebno imeti, kakšna mora biti kvaliteta.

Carpus makeup academy
In potem se je končno začela prava šola. Najprej smo obdelali vso teorijo od osnov kože, do osnovne nege obraza, ki jo mora obvladati vsak make-up artist ter se pogovorili o področjih na katerih lahko deluje in risali face chart.
Potem smo se počasi lotile tudi praktičnega dela in sicer najprej s pripravo kože in seveda tudi z oblikovanjem obrvi, ki nam ga je Jasna Oklešen najprej razložila, nato pa pri praktičnem delu tudi pomagala, tako da smo vse odšle iz šole s top obrvmi. Nadaljevale smo z izborom prave podlage in pravilnega senčenja obraza  ter se nato učili posamezne tehnike ličenja oči, glede na njihovo obliko.

Imeli smo tudi še predavanja iz hairstylinga, ki ga je vodil Matevž Majcen in nam pokazal kako na hitro narediti lepo frizuro. Potem smo imeli predavanje Maje Šušnjara, ki nam je pokazala kako izgleda fashion make-up, ki ga lahko gledamo na modnih revijah in v modnih revijah, ter predstavitev hitre nege nohtov. Imele smo tudi predstavitev airbrusha, ki nam ga je predstavila Martina Borščak in nam zraven še povedala, kakšno je življenje make-up artistov v ZDA. Z nami je bila na šolanju večkrat prisotna tudi Romina Regvat, še ena dobra make-up artistka, ki nam je odprla svoj kovček in nam predstavila kako je delati make up za revije.

Na koncu pa nas je čakalo še zaključno fotografiranje o katerem več naslednjič.

Moj prvi face chart

Nekaj mojih make-upov, ki so nastali med šolanjem:








Ančy :)

Za mojo zaključno fotko pa že lahko glasujete tukaj :) 




Ni komentarjev