Slediti sanjam?

In končno pišem moj prvi blog. Da sem se spravila pisati blog, mi je vzelo približno nekaj let? Dokler se nisem pred nekaj tedni dokončno odločila in postavila stran in sedaj je tu tudi prvi blog! Končnooooo :)

Ta blog tudi pomeni to, da se počasi končno brcam ven iz cone udobja, ki je tako udobna, da me je v sebi, kar nekaj let, ko sem se lenobno sprehajala skozi življenje z nekaj uspehi in padci. Saj sem brala knjige, ki ti dajo motivacijo, da lahko dosežeš vse, pa tudi kakšen video sem pogledala, ampak težava je v tem, da je ta motivacija držala natanko 20 minut in j potem odšla skupaj z vsemi norimi idejami stran v svet domišljije.

In moje sanje? Nekoč sem sanjala, da bom igralka, potem plesalka (brez najmanjšega talenta), pa veterinarka, pa učiteljica (neumesten poklic), vendar kljub temu me je v začetku najstniških let v svoje roke dobila kozmetika in predvsem ličila. V zadnjih 2. letniku srednje šole, ko sem trdila, da nikakor ne bom študirala kozmetologije, je v meni počasi rasla želja, da bi postala vizažistka. Tako sem počasi začela iskati različne šole, vendar so bile vse itak zelooo drage in predvsem zame na drugem koncu Slovenije, zato sem precej odlašala dokler nisem zaključila srednje šole in seveda končala na kozmetologiji. In potem sem končno prišla do Ljubljane in končno je bilo okrog mene veliko šol za vizažistko. Potem pa se je pojavilo vprašanje za katero se odločiti in predvsem kako to uskladiti s študijem in spet je minilo še eno leto, dokler se nisem končno odločila da je čas in da bo pač malo študij trpel (pač par predavanj prešpricanih) in odšla v Carpus make-up šolo. O šolanju in ali je bila ta odločitev prava in vredna denarja, ki sem ga hranila za počitnice v Barceloni pa naslednjič.

In ker se ne morem kar tako posloviti, moram še napisati, da sem na en vroč dan končno obiskala Cat caffe in si ogledala vse ta čudovita mačja bitja in tukaj je nekaj slik:
(Kvaliteta slik je katastrofalna, ker pač moj telefon, pač ja ... )

Diva je skrita spala daleč stran od oči :)

Mačka Meri

Muc Jonas (moj najljubši)

Uživačka Nina

Chilli 





Ančy ;) 

Ni komentarjev